Personal

Theekransje in het gangpad

Shoppen vind ik verschrikkelijk. Heb er geen geduld voor. Doe dat het liefst heel vroeg of als het rustig is. Eind van de maand zie je mij gewoon thuis chillen. Kan niet zo goed tegen de drukte en rustig zoeken kan ik niet zo goed. Gelukkig bestaan er webshops. Daarintegen vind ik boodschappen doen heerlijk. Denk omdat het met eten te maken heeft. Ik en eten. Tja.

Het vervelende is dat er in de supermarkt gratis koffie en thee te halen valt. Uit zo’n automaat. Gewoon gratis. En daar nemen vele mensen gretig gebruik van. Dus daar kan je niks tegen doen. En als je er wat lekkers bij wilt heb je het geluk dat er gratis stukjes gebroken koek of kaas te vinden valt bij de desbetreffende corner. Of vind zo’n vrouwtje die via het uitzendbureau voor een bepaald merk de masala kip aan het klaarmaken is of een mannetje die luxe koffie aan het prijzen is.

Maar je hebt van die mensen die het gezellig vinden om met hun boodschappenkar en hun hele aanhang midden in het gangpad te staan met nog een gezin. Of lekker 2 buufjes die elkaar niet vaak genoeg zien en aan het kletsen zijn met hun kar niet netjes geparkeerd, maar net waar iedereen langs wilt of ze staan net bij de aanbieding van de week. En maar kletsen en doen alsof zij de enige in de supermarkt zijn. Lekker het gangpad barricaderen. Whoehoe!!

Theekransje in het gangpad. Kom je ook? 

xoxo Mimi Rose

18 gedachten over “Theekransje in het gangpad

  1. Echt, het is goed dat wapens verboden zijn want anders. Hahaha, nee hoor. Maar you get me denk ik. Sowieso mensen die totaaaaal geen notie hebben van hun medemens. In wat voor bubble zit je joh?

    Geliked door 1 persoon

  2. Gezellig, als het in de buurt was, zou ik ook komen! Breng ik de jongens ook mee. Als die moeten wachten hebben ze de rare gewoonte om dwars over de grond te gaan liggen. Zonder tirade hoor, gewoon liggen, vinden ze lekker, alsof ze voor de tv liggen. Kan helemaal niemand meer door 😉

    Geliked door 1 persoon

  3. Haha, ik doe meestal boodschappen als ik de kinderen naar school heb gebracht. Het toeval wil dat je dan altijd heel veel andere moeders tegenkomt, dus ik sta inderdaad regelmatig gezellig te kletsen 🙂 Koffie in de supermarkt neem ik niet, dat doe ik thuis wel.

    Geliked door 1 persoon

  4. Haha, wat een heerlijk herkenbaar stuk. Mijn vriend die gaat trouwens rechtstreeks naar het koffieapparaat als we een supermarkt binnenkomen. Volgens mij geniet hij daar echt van.. boodschappen doen onder het genot van een kopje koffie. Ik begrijp dat niet zo. Doe wat je moet doen en wegwezen toch?!

    Geliked door 1 persoon

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose