Personal

Cheeseburger

“Ik ben verdrietig en ik wil een cheeseburger” stuur ik Superman om 23 uur. Superman is niet thuis en niet om de hoek en Mac Donalds bezorgt ook niet. Stom. Geen enkele tent bezorgt na 23 uur waar ik woon. “We gaan morgen okay? <3” Zucht. Een hartje en een okay is wat ik terug stuur.

fullsizerender-4

Balend loop ik op blote voeten naar de koude keuken en kijk ik naar de koelkast. Ik open alle lades en kasten, maar word er niet blij van. De zak met appelbeignets is leeg en er is niets wat ik nu wil. Zelfs geen cola of chocola. Met mijn hand veeg ik mijn tranen weg. Ik wil er even niet aan denken. Stop nou. Ik wil niet verdrietig zijn. Ik doe het licht uit en lig in bed. Alles is stom.

Ik ben verdrietig. Ik wil een cheeseburger.

xoxo Mimi Rose

3 gedachten over “Cheeseburger

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose

