Personal

Mevrouw Theelepel met reuzenvoeten

Dat zwanger zijn kilo’s met zich meebrengt wist ik, maar dat mijn voeten de kans kregen bijna drie maten te groeien was ik even vergeten. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom mijn voeten die kans namen. Er bestaat ook iets als weigeren.

Iedereen die mij kent weet dat ik voor opvallende sneakers ga en de keuze voor zwart links laat liggen.In plaats van het rocken van mijn mooie felle sneakers kregen ze elke week een dekentje van stof. Niks paste meer, behalve mijn grijze Converse All Stars die ik ooit te groot had gekocht in de aanbieding. Ik voelde me net mevrouw Theelepel met reuzenvoeten. Voor mijn gevoel leek ik op iemand van 1.55 m met maat 45. Vijf-En-Veertig. Geloof me, dat is groot voor iemand met zo’n lengte als ik heb. Ik weigerde schoenen te kopen in mijn nieuwe maat. Budgetproof of niet. Ik weigerde ze welkom te heten in leuke sneakers of schoenen. Hoeveel mooie sneakers er ook te koop waren en ik enorm baalde. Ik bleef weigeren.

Ik had het bijna opgegeven. Ik bleef forever short met reuzenvoeten. Ik gaf uiteindelijk toe omdat ik schoenen nodig had. Oh, wat ergerde ik mij aan mijn nieuwe schoenmaat. Nu na bijna 3 jaar pas ik ze weer.

Mijn maatje 37, misschien ooit weer maatje 36. Zie je me rocken?

xoxo MimiRoase

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose

