Mama·Mini-Me

En toen werd hij 3

Over 4 maanden is hij jarig. Wat ga ik doen? Ga ik het vieren of niet?” Dat vroeg ik me af op een mooie zonnige dag in juli. “Ik moet nu alles beginnen te regelen en uitzoeken voor zijn verjaardag.” Dat dacht ik op een mooie zonnige dag in juli. En toen was het oktober, oktober 2016 en nog niets geregeld. Typisch ik.

Daar stond ik dan op een zaterdagmiddag in de favoriete winkel  van de kleine man. Te staren en na te denken over het thema. Gelukkig was ik alleen, want anders liep ik onbedoeld met zakken vol Duplo de deur uit omdat er anders iemand van 100 cm drama zou creëren. Drama zoals de woensdagavonden op RTL 4. En dan hadden we de hele week misschien wel rijst met zout moeten eten, omdat ik had toegegeven. Maar goed, thema. Minion? Mickey Mouse? Aiman? (Lees: Spiderman) Let it go Olaf? Er was weinig keus dus koos ik voor Minion. Lekker geel en blauw. Slingers, bordjes, bekertjes en wat er maar van Minion te koop was ging mee. Het uitnodigingskaartjes werden door grote zus gefixt. Ja, het wordt een feestje. Yoji’s eerste kinderfeestje.

img_2002

17-11-2016 Yoji is 3 jaar!! Een superblij jochie die geniet van de slingers en ballonnen die in de woonkamer hangen. Wat een feestje. Regenboog popcorn en Minion koekjes als traktatie. Twee dagen erna was het dan zover. Ik gaf een klein feestje voor Yoji. Zijn eerste kinderfeestje. Een Minion feestje met een eregast via Party4Kidsz. Ballonnen werden geregeld door mijn twin via haar te leuke bedrijf PetiteMaisBien en heerlijke pushcakes en meringues voor op de candytable en andere lekkere dingen regelde ik o.a. via Colorpops Debora’s Sweets en PopTasi. Drinken via “Hallo!!” Jumbo. Naast de saoto die ik had gemaakt werd het eten geregeld via de beste warung die je maar kunt hebben “mijn lieve ouders”.

Terwijl Superman de kinderen vermaakte in de woonkamer met een leuke film, door te dansen en spelen met Duplo stond er om 16.00 uur een vrolijk geel blauw wezentje voor de deur. Yoji, zijn neefjes en nichtjes begonnen te springen en te dansen van blijdschap. Wel anderhalf uur heeft Minion gezellig staan dansen met de kinderen en de niet kinderen (de grote mensen). Van “chi-chi-wa” tot “Gass” van Sevn. Zelfs mijn moeder (Yoji’s oma) heeft mee gedanst.

Wat een topfeest!!

xoxo MimiRoase

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose