Personal

De laatste dag

Het is de laatste dag van 2016, maar het voelt als een gewone zaterdag. Het is immers weekend.


Bijna vier uur later sta ik buiten, later dan ik had gepland. Ik wilde nu al klaar zijn, maar moet nu nog beginnen. Verward kijk ik om me heen. Ik weet niet eens wat ik wil doen, wat mijn plannen waren en voel me een beetje leeg. Stom gevoel.

Geen puf om zelf oliebollen te bakken dus ga ik op jacht. Natuurlijk sta ik bij elke kraam als 32ste in de wacht waardoor ik afhaak en baal. Waarom wil ik nou oliebollen?

3 jaar is hij dus ik vind dat ik sterretjes in huis moet hebben. Elke winkel waar ik inloop en uitloop vervloek ik. Verdomme. Geen sterrertjes.


Elk kraampje of winkel waar ik langs ga vul ik mijn tassen vol lekkers. Van churro’s tot bara’s. De happy meal en mijn 2 cheeseburgers niet te vergeten.

We hebben sterretjes, kinderchampagne en appelbeignets en maar één cheeseburger.


xoxo Mimi Rose 

2 gedachten over “De laatste dag

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose

