Personal

Oooh Tony

Een paar jaar geleden won ik de Postcode Loterij of was het de Vriendenloterij? In ieder geval had ik gewonnen. Net een maand bevallen van een prachtige jongen met een bos haar, chinese ogen, bolle wangen en volle lippen als die van Superman en dan ook nog de loterij gewonnen! Hoe gezegend kun je zijn?

De dag dat ik mijn prijs in ontvangst nam werd er rond de lunchtijd aangebeld. Met de newborn in mijn ringsling die op zoek was naar de borst liep ik naar de voordeur. Daar stond hij dan, niet Gaston, niet Winston, maar de te blije postbode met een dik pakketje. Een dik pakketje met de allerlekkerste chocolade. Tony’s Chocolonely.


De eerste keer dat ik een stuk van de reep nam wist ik niet wat mij overkwam. Waarom had ik dit niet eerder ontdekt? Dan had ik wel een andere verslaving genomen tijdens mijn zwangerschap, en de eigenaren van Milky Way niet rijk gemaakt. Mijn zwangerschap in combinatie met Milky Way wilde je echt niet kennen. Belachelijke situatie was dat. Maar goed, sinds ik mijn prijs in ontvangst had genomen ben ik erg dol, heel dol en dat is nog zacht uitgedrukt, op chocola van Tony’s Chocolonely. 

Tony oooh Tony, het gevaarlijkste stukje chocola.


xoxo Mimi Roase

11 gedachten over “Oooh Tony

  1. Leuke prijs om te winnen! Mijn favoriete is de gehele witte! OW, zo slecht maar zo lekker. En ik hield normaal helemaal niet zo van witte chocolade. De popcorn disco is ook erg lekker. Enjoy!

    Liked by 1 persoon

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose

