Lifestyle

Toffe Kerst, hashtag toffekerst

Op Facebook zag ik een oproepje staan van de Tof Academy mbt Toffe Kerst en zonder aarzelen meldde ik mij aan. #toffekerst Cadeautjes geven vind ik namelijk altijd erg leuk.

Een doos vol presentjes, bijgevoegd een kerstkaart met warme complimentjes.
Al ben ik niet meer zo klein, cadeau’s openmaken blijft altijd fijn.
In mijn hoofd probeer ik te raden wat er in zit, zal het iets zijn voor bij mijn kerstoutfit?Het eerste cadeau wordt geopend en is een set om koekjes mee te bakken.
Dat wordt gegarandeerd smullen en smakken.
Daarbij heeft mijn buddy leuke vormpjes meegegeven om
de make & bake helemaal af te maken.
Zo’n leuk cadeau kan je toch niet afkraken?!
Bij koekjes kan de finest selection van Yogi Tea met bijpassende mok niet missen.
Ook een Nivea douchegel met spons zodat ik me iedere dag opnieuw kan verfrissen.
Ik zie dat ik erg verwend ben met cadeaus die bij elkaar passen.
Oh wat voel ik mij weer kind, al ben ik zo volwassen.
Een heerlijke reep chocola in de smaak puur, daarbij een sapje van Schulp uit de natuur

Bedankt Santa buddy Claudia!

 

Voor mijn kerstbuddy had ik een doosje die ik bij de HEMA had gehaald gevuld met 2 repen (je raadt het al) Tony’s Chocolonely en een prachtige rode lippenstift van Kiko en een rode lipcream van NYX omdat ik denk dat de kleuren mijn kerstbuddy heel goed zal staan. Of zij ook vindt dat het bij haar past? Dat moeten we nog even afwachten.

Processed with VSCO with p5 preset

 

xoxo Mimi Roase

Een gedachte over “Toffe Kerst, hashtag toffekerst

Een leeg vakje zodat jij kan laten weten dat je geweest bent. xoxo Mimi Rose

